Rašto darbas / Marketingas
Vartotojų pasitenkinimas dažniausiai apibrėžiamas kaip santykis tarp to, ko vartotojai tikėjosi gauti Vartotojo pasitenkinimo produktu ar paslauga lygis nustatomas pagal jo lūkesčių ir faktinių produkto kokybės savybių santykį. Pasitenkinimas dažniausiai yra apibrėžiamas kaip pojūčiai, kurie atsiranda žmonėms, lyginantiems savo išankstinius lūkesčius ir įsigytų prekių naudojimo rezultatus. Tačiau, egzistuoja skirtingi požiūriai į pasitenkinimą skirtingose veiklos srityse, todėl ir pasitenkinimo matavimo metodai irgi būna skirtingi. Šiame kursiniame darbe mes parinksime tinkamus metodus „Lipton“ arbatos vartotojų pasitenkinimui išmatuoti ir išanalizuoti respondentų elgesį bei jo priežastis. Taip pat yra išnagrinėta įvairių autorių literatūra, kurioje aprašyti įvairūs pasitenkinimo išmatavimo būdai. Mes pasirinkome šią temą dėl jos aktualumo, nes arbata visada bus vienu iš populiariausių gėrimų pasaulyje.
Darbo tikslas – ištirti vartotojų pasitenkinimą „Lipton“ arbata.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti įvairių autorių literatūrą ir išanalizuoti vartotojų pasitenkinimo sąvoką ir pasitenkinimą lemiančius veiksnius.
2.Sudaryti klausimyną remiantis savo žiniomis bei įvairių autorių tyrimais.
3.Atlikti apklausą, išanalizuoti ir apibendrinti gautus rezultatus.