Rašto darbas / Marketingas
–gamybinį (tai pramonės, žemės ūkio);
–prekybinį (egzistuojantį cirkuliacijos sferoje);
–vartojimo (vartojimo sferoje esantys produktai).
Kai kurie autoriai asortimentą suskirsto smulkiau:
–prekybinis ir gamybinis;
–bazės ir mažmeninės prekybos;
–standartinis ir sezoninis;
–prekių atsargų bei daugelį kitų.
Šio darbo analizei pasirinkau prekybos asortimentą. UAB „X“ užsiima prekyba maisto produktais.
Darbo objektas – UAB „X“ parduotuvės asortimentas.
Šio darbo tikslas – UAB „X“ produktų, asortimento, jų klasifikavimo analizė.
Darbo uždaviniai:
1)pristatyti parduotuvę „X“ bei aptarti jos prekiaujamą produkciją;
2)išanalizuoti vieną konkrečią UAB „X“ produktų grupę, jos asortimentą.