Komunikacija organizacijoje: vidinė ir išorinė

Rašto darbas / Komunikacijos

Darbo tematika


Aprašymas
Įvadas. Komunikacija. Komunikacija skirstoma į. Komunikacijos priemonės. Žodinės, nežodinės ir rašytinės komunikacijos metodai ir būdai. Žodinės komunikacijos būdai. Nežodinė komunikacija. Rašytinės komunikacijos metodas. Rašytinės komunikacijos būdai. Darbuotojų komunikacija organizacijoje. Vidinė komunikacija. Informacijos atranka ir pateikimas. Vidinė komunikacija apsimoka.

IÅ¡trauka
Kokia informacia organizacijoje yra aktuali? Tai informacija, kurios reikia organizacijos veiklai. Pavyzdžiui, gaunate informaciją, kad darbuotojas nori pasidalyti patirtimi, nes ką tik sugrįžo iš stažuotės užsienyje. Apie tai turi būti informuoti ir vadovai ir darbuotojai.

Gavus nereikšmingos informacijos, neverta gaišti laiko ją perduodant, pavyzdžiui, gavus pranešimą apie jo išvykimą darbo reikalais.

Informacija, pateikta ne laiku, gali visiškai sutrikdyti organizacijos veiklą, pavyzdžiui, jei būtina perduoti nurodymą skyriaus vadovui parengti veiklos planą iki nurodyto termino. Jei nurodymas perduodamas ne laiku, liek mažiau laiko veiklos planui parengti, jis gali būti parengtas atmestinai arba vėliau nei nurodytas terminas.

Informacija paskirstoma darbuotojams pagal jų veiklos sritį, pavyzdžiui, informaciją apie finansus – buhalterijos skyriui, informaciją apie gaminius – komercijos skyriui, informaciją atostogų, pareigybių klausimais – personalo skyriui ir t.t.


Darbo informacija

· Tipas: referatai
· 12 puslapių (2497 žodžiai)
· Ä®keltas: 2020-11-21 18:13:37
· Lygis: Universitetas

Parsisiųsti darbą

Panašūs rašto darbai

» Kompiuterių tinklo į...
» Mobilusis telefonas mÅ...
» Komunikacija organizac...
» Telekomunikacijų prak...
» VieÅ¡oji kalba ir jos ...

Komentarų dar neparašyta.

Rašyti komentarą
Turite prisijungti, norėdami parašyti komentarą.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas